Bij VIS zijn we groot fan van digital,
on-line en social. Dat is
op zich geen nieuws. Veel moois van wat het pand verlaat is bestemd voor
digitaal, omdat in de meeste campagnes de boel wel zo’n beetje rondom digitaal
draait. Dat gezegd hebbende, het is maar een deel van het geheel. Radio werkt
nog steeds. Adverteren werkt nog steeds. Outdoor werkt nog steeds. Sponsoring werkt nog steeds. TV werkt
(soms) nog steeds. Product placement werkt nog steeds (toch, Heineken?).
Kortingsbonnen werken nog steeds. DM werkt nog steeds en de zegeltjes bij de
supermarkt werken ook nog steeds.
Wanneer complete communicatielegioenen extatisch gillen dat nieuwe media hot zijn vergeet je maar al te gemakkelijk dat al die andere zaken nog steeds vreselijk effectief zijn. Terwijl technologieën komen en gaan zijn denkkracht, goede communicatie en sommige 'old media' verrassend veerkrachtig.
Trouwens, ik geef geen flikker om je nieuwe app.
Wanneer complete communicatielegioenen extatisch gillen dat nieuwe media hot zijn vergeet je maar al te gemakkelijk dat al die andere zaken nog steeds vreselijk effectief zijn. Terwijl technologieën komen en gaan zijn denkkracht, goede communicatie en sommige 'old media' verrassend veerkrachtig.
Trouwens, ik geef geen flikker om je nieuwe app.
Reacties